loading...

Βίβιαν Ιωακείμ: "Στο κρεβάτι είμαι πολύ καλή"


"Κάνω πολύ καλό κρεβάτι..." (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)
Σε κάθειρξη δέκα χρονών και επτά μηνών για απόπειρα ανθρωποκτονίας φέρεται να καταδικάστηκε η Βίβιαν Ιωακείμ, συμπρωταγωνίστρια της Μαριάννας Ντούβλη στην αισθησιακή ταινία "Sex in the city of Athens", σύμφωνα με δημοσίευμα εβδομαδιαίου περιοδικού. Θα έχετε διαβάσει ήδη περισσότερα για το θέμα εδώ... 

Ο σκύλος με την ευκαιρία θυμίζει παρακάτω μερικές "καλές" στιγμές της γνωστής πορνοστάρ που αναστάτωσαν τον ανδρικό πληθυσμό.
Η Βίβιαν έχει δηλώσει πως "στο σεξ όλα επιτρέπονται και όλα απαγορεύονται... Δεν είμαι εγώ κορίτσι για παρτούζες και λεσβιακά" και επίσης ότι... "στο κρεβάτι είμαι πολύ καλή. Το έχω καταλάβει κι απ΄ αυτά που μου λένε οι παρτενέρ μου". 

Δείτε σε βίντεο μερικά -κατάλληλα- αποσπάσματα από την ερωτική ταινία που είχε πρωταγωνιστήσει η Βίβιαν και μία φωτογράφιση-φωτιά για το Penhouse.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Earn Money From Your PC!!!