loading...

Σκάνδαλο της Ελληνίδας πορνοστάρ Μαρίας Λιαγουροπούλου με άσο της Βαλένθια!

Σκάνδαλο Ελληνίδας πορνοστάρ με άσο της Βαλένθια!
Η Μαρία Λιαγουροπούλου είχε σχέση με τονΑντίλ Ραμί, όπως αποκάλυψε η ίδια σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Espresso!

Ελληνίδα Playmate, που έχει πρωταγωνιστήσει σε ροζ ταινία επειδή δεν ήθελε να κάνει βίζιτες -όπως έχει δηλώσει η ίδια σε συνέντευξή της!- γνώρισε τον διεθνή Γάλλο ποδοσφαιριστή στη Μύκονο, πριν από περίπου ένα χρόνο.

Οι δύο τους αποφάσισαν να συνάψουν σχέση παρόλο που ο Ραμί επέστρεψε στην Ισπανία για τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις. Το όμορφο μοντέλο και ο άσος της μπάλας διατήρησαν επαφή εξ αποστάσεως και μετά από λίγο καιρό ο Αντίλ κάλεσε τη Μαρία στην Ισπανία.
"Οταν πήγα ήμουν διστακτική. Δεν ήξερα αν η σχέση θα συνεχιστεί. Ομως ο Αντίλ έδειξε ότι ήθελε πολύ να είμαι δίπλα του", δήλωσε η Playmate στην εφημερίδα, ενώ και ο ποδοσφαιριστής αργότερα επισκέφθηκε την πορνοστάρ στην Ελλάδα.
Οι δύο τους ζούσαν τον απόλυτο έρωτα αλλά ένα απρόοπτο γεγονός τα τίναξε όλα στον αέρα! Η Μαρία έμεινε έγκυος και ο ποδοσφαιριστής αρνήθηκε να σταθεί στο πλευρό της.
Το σέξι μοντέλο εξιστορεί τα γεγονότα....
"Ετρεξα στο φαρμακείο να αγοράσω ένα τεστ εγκυμοσύνης. Αμέσως μετά διαπίστωσα ότι ήμουν έγκυος... Δεν σας κρύβω ότι τρόμαξα. Είμαι μόλις 20 ετών κι η ευθύνη ενός μωρού με βρήκε απροετοίμαστη και αμήχανη. Εγώ ήμουν βέβαιη ότι το παιδί ήταν δικό του, αφού όλη την περίοδο που ήμασταν μαζί δεν είχα άλλες σχέσεις, αλλά κι εκείνος -ακόμα κι αν είχε αμφιβολίες για το πόσο πιστή ήμουν- ήξερε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να πάω με κάποιον άλλο χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις", τόνισε στην εφημερίδα.
Συναντήθηκαν στην Αθήνα και... "μου είπε ότι είμαι πολύ μικρή για να το κρατήσω. Μου είπε ότι ένιωθε πολύ άσχημα. Αν και έλεγε ότι ήθελε να με στηρίξει ήταν απότομος, απόμακρος και ανήσυχος. Τον διαβεβαίωσα ότι η έκτρωση θα γίνει και θα τον ειδοποιήσω για τα περαιτέρω. Έφυγε αποχαιρετώντας με ψυχρά και εγώ είχα ήδη καταλάβει ότι όλα είχαν αλλάξει".
Και συνέχισε: "Είχα να αντιμετωπίσω μια έκτρωση κι εκείνος δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο. Κι όχι μόνο αυτό, δεν απαντούσε καν στις κλήσεις μου. Ηθελε να αποφύγει τα πάντα. Δεν ξέρω τι φοβόταν. Τις ευθύνες, ένα πιθανό σκάνδαλο που μπορεί να του έκανε κακό, δεν ξέρω".
Τελικά, η Μαρία πήγε μόνη της κι έκανε την έκτρωση. "Ούτε τον πήρα ποτέ τηλέφωνο να του πω ότι πράγματι έγινε η έκτρωση αλλά ούτε κι εκείνος ενδιαφέρθηκε να μάθει. Από την τελευταία συνάντησή μας και μετά δεν ξαναμιλήσαμε. Ηταν το τέλος, ο χωρισμός με τον πιο άσχημο τρόπο. Αυτή η σχέση ξεκίνησε ως μεγάλος έρωτας και μου άφησε μόνο απογοήτευση και τίποτα άλλο".
Και κατέληξε: "Αν ήταν άλλη η στάση του συντρόφου μου και μου έδινε θάρρος, θα κρατούσα το παιδί. Δεν είναι εύκολο αυτό που έκανα. Η έκτρωση δεν παύει να είναι πολύ δύσκολη απόφαση. Με το συγκεκριμένο άτομο όμως κατάλαβα ότι δεν είχα καν την επιλογή. Μου στοίχισε πολύ αυτή η ιστορία. Τον αγαπούσα πάρα πολύ και δεν ήθελα να τον χάσω, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν άξιζε.Και η όλη κατάσταση με πίκρανε. Ψυχολογικά ήμουν χάλια για μεγάλο διάστημα, αλλά στάθηκα στα πόδια μου και συνέχισα. Ευτυχώς τώρα είμαι πολύ καλά. Ξαναγύρισα στη δουλειά και όχι μόνο αυτό αλλά κατάφερα να γίνω εξώφυλλο στο Playboy, να έχω κι άλλες προτάσεις και να αποκτήσω και πάλι την αισιοδοξία μου".
Δείτε τι είπε στην κάμερα του δελτίου ειδήσεων του STAR

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Earn Money From Your PC!!!